Ελεύθερο Βήμα Αχαρνών

Ένα βήμα για προβλήματα, ιδέες και απόψεις για το Δήμο Αχαρνών

Ποιοι είναι , που είναι;

Posted by koszig στο 10 Μαΐου 2015

Σε προηγούμενη ανάρτηση έγινε αναφορά για  τον τηλεφωνικό κατάλογο των υπαλλήλων του δήμου Αχαρνών,(κλικ εδώ).

Σύμφωνα με το νόμο 3861/2010 (Δι@ύγεια) προβλέπεται:

Άρθρο 8
Ανάρτηση οργανογράμματος και στοιχείων υπηρετούντων

Κάθε υπηρεσία ή φορέας του Δημοσίου, τα Ν.Π.Δ.Δ., οι φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα, οι ανεξάρτητες και ρυθμιστικές διοικητικές αρχές, καθώς και οι φορείς των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης πρώτου και δεύτερου βαθμού οφείλουν να αναρτούν στο δικτυακό τόπο τους το οργανόγραμμα και τη διάρθρωση των υπηρεσιών και μονάδων, την περιγραφή των αρμοδιοτήτων και των οργανικών θέσεων, καθώς και τα ονόματα, τις ιδιότητες και τα πρόσφορα στοιχεία επικοινωνίας των υπηρετούντων σε αυτούς τους φορείς με οποιαδήποτε μορφή ή σχέση εργασίας και απασχόλησης.

Αυτό είχε γίνει από την προηγούμενη δημοτική αρχή:

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ 9-2013 

Τι έχουν κάνει οι άλλοι Δήμοι, οι Περιφέρειες και οι Αποκεντρωμένες Διοικήσεις.

Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής

Τηλεφωνικός Κατάλογος Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής

Περιφέρεια Αττικής 

Τηλεφωνικός Κατάλογος Περιφέρειας Αττικής

Δήμος  Ιλίου (κλικ εδώ)

Δήμος Ασπροπύργου (κλικ εδώ)

Δήμος Αχαρνών (κλικ εδώ)

Λίστα

Δεν γίνεται αναφορά στο ονοματεπώνυμο, την ιδιότητα, το τηλέφωνο, το fax, το email το κτήριο και τον όροφο του γραφείου που είναι ο υπάλληλος.

Αυτά για τους υπαλλήλους που βρίσκονται σε σταθερές θέσεις, σε γραφεία. Υπάρχουν όμως και υπάλληλοι σε υπηρεσίες που δεν έχουν σταθερές θέσεις. Αυτό έχει λυθεί στην προηγούμενη δημοτική αρχή με την ανάρτηση στη δικτυακή πύλη του δήμου της θέσης του υπαλλήλου κάθε συγκεκριμένη μέρα.

ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ

Υπηρεσίες συνεργείων

 

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΑΣΙΝΟΥ

Πρασίνου

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ

Καθαριότητας 2015

 

 

Καθαριότητας 2014

 

Πρόγραμμα εργασιών

 

Στην προηγούμενη δημοτική Αρχή οι υπηρεσίες καθαριότητας ήταν «καθαρές», με την έννοια ότι εμφανιζόταν ο κάθε υπάλληλος, το ωράριο, το αυτοκίνητο και ο χώρος συλλογής των απορριμμάτων.

Με την ανάληψη της εξουσίας από την υπό τον Γιάννη Κασσαβό δημοτική Αρχή ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης  Θεόδωρος Συρινίδης δημιούργησε δικό του βιλαέτι!! Δεν καταγράφονται οι υπάλληλοι που είναι στην αρμοδιότητά του, οι προϊστάμενοι και επόπτες, το ωράριο εργασίας τους.

Επειδή δεν πρέπει να δίνεται δικαίωμα σε κανένα να σχολιάζει την καθαριότητα, από αύριο πρέπει η διαφάνεια να επανέλθει στην προηγούμενη κατάσταση, όπως ισχύει για την Τεχνική Υπηρεσία και την Υπηρεσία Πρασίνου.

Αν δεν αναγράφονται τα ονόματα των υπάλληλων, η ιδιότητα και η θέση τους δεν υπάρχει η έξωθεν, και η έσωθεν, καλή μαρτυρία για την διαχείριση του προσωπικού.

Στο παρελθόν υπάλληλοι ήταν φυλακή ή στο εξωτερικό και μισθοδοτούνταν χωρίς να φαίνεται που εργάζονται!!

 

Ποιοι, πέρα από το δήμαρχο, έχουν ευθύνη για τη σωστή διαχείριση και τον έλεγχο των παρουσιών του προσωπικού;

Στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Αχαρνών αναφέρεται:

Ειδικότερα ο Γενικός Γραμματέας:
i. Παρέχει οδηγίες, δίνει κατευθύνσεις και, γενικότερα, συντονίζει τις υπηρεσίες του Δήμου κατά την άσκηση του έργου τους, σε συνεργασία με το Γενικό Διευθυντή.
ii. Προΐσταται όλου του προσωπικού και των υπηρεσιών του Δήμου, ως υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και τον συντονισμό εφαρμογής των πολιτικών συστημάτων και διαδικασιών που αποσκοπούν στην ορθολογική διοίκηση, διαχείριση, ανάπτυξη και μισθοδοσία του ανθρώπινου δυναμικού του Δήμου.

 

Η Διεύθυνση Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής του Δήμου είναι αρμόδια για την υποστήριξη των οργάνων διοίκησης, των υπηρεσιών και των Νομικών 
Προσώπων του Δήμου κατά τις διαδικασίες σύνταξης, παρακολούθησης και αξιολόγησης των αποτελεσμάτων των περιοδικών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων και των
Ετήσιων Προγραμμάτων Δράσης, την παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας και απόδοσης των υπηρεσιών του Δήμου κατά την επίτευξη των περιοδικών στόχων του, την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού, τον σχεδιασμό και την παρακολούθηση της εφαρμογής των εσωτερικών οργανωτικών συστημάτων του Δήμου υπό συνθήκες διασφάλισης του επιθυμητού επιπέδου ποιότητας των παρεχομένων κάθε είδους υπηρεσιών.

Το ερώτημα είναι: Θα εφαρμοστεί ο νόμος; Θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες ή θα ζητηθούν να καταλογιστούν ευθύνες για τη μή εφαρμογή των νόμων;

Ο καιρός γαρ εγγύς.

————

———-

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: