Ελεύθερο Βήμα Αχαρνών

Ένα βήμα για προβλήματα, ιδέες και απόψεις για το Δήμο Αχαρνών

Οι αγώνες των προγόνων μου

Posted by koszig στο 19 Ιανουαρίου 2016

ΔΙΟΡΙΣΑΝ ΟΛΟ ΤΟ ΣΟΪ ΤΟΥ ΡΑΠΕΡ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΣΥΡΙΖΑ…

 Σχινάς

…ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΦΕΚ…
«Έλα πάλεψε μαζί μας στο δρόμο της φωτιάς / για κάθε ένα ρουσφέτι που ζητάει τη σιωπή σου». Εν ριπή οφθαλμού ξεθώριασαν…
οι στίχοι που τραγουδούσε ο οργισμένος ράπερ…
Μόλις μία εβδομάδα μετά την ανάληψη των καθηκόντων του ως γραμματέα της Νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ, ο Ιάσονας Σχινάς-Παπαδόπουλος πετύχαινε τον διορισμό του αδελφού του αλλά και της μητέρας του… (κλικ εδώ), (κλικ εδώ).

Να δούμε πρώτα ζωντανά τις απόψεις του εν λόγω.
———–
————-
Και μετά τα εμφανιζόμενα στον τύπο από τους «ρουφιάνους – δημοσιογράφους».
————–
———————–

Είναι γεγονός  ότι, όταν ένα κόμμα ή κίνημα, μια δημοτική παράταξη αναλάβει την εξουσία, είναι λογικό να οργανωθεί από ένα κύκλω ανθρώπων που έχουν τις ίδιες πολιτικές αντιλήψεις, που μπορούν να συνεργαστούν, που μπορούν να τους εμπιστευτούν.
Τα προηγούμενα χρόνια όσα κόμματα ή παρατάξεις άσκησαν εξουσία, είτε από ειδικούς συμβούλους και συνεργάτες, είτε με την «προσάρτηση» υπαλλήλων.
Από τότε έκανε άσχημη εντύπωση σε αυτές τις κατηγορίες ανθρώπων να είναι στενοί συγγενείς των αρχόντων. Αυτό σχολιαζόταν από «ρουφιάνους – δημοσιογράφους», αλλά κυρίως από τα κόμματα της αριστεράς κάθε απόχρωσης και από τις αντιπολιτευόμενες παρατάξεις.
Αυτά μέχρι οι προαναφερόμενοι να γίνουν εξουσία. Σήμερα δείχνει ο καθένας το πραγματικό του πρόσωπο.

Είναι αθλιότητα ένας που έξω από την εξουσία κατάγγελλε δημόσια αυτά τα γεγονότα και όταν προσκολλήθηκε στην εξουσία να τα πραγματοποιεί.  Το κόλπο το «δικό» μου δεν τον διορίζω στο πολιτικό μου περιβάλλον, αλλά στου διπλανού σύντροφου υπουργού αυξάνει την αθλιότητα στο κόμμα. Οι πολίτες δικαιούνται να αναρωτιόνται: Είναι όλοι ίδιοι ή τους κάνει τέτοιους η εξουσία;

Φίλος μου δημοσιογράφος μου έλεγε για το γνωστό δήμαρχο Μήτσο, ότι βόλεψε συγγενικά του πρόσωπα σε θέσεις σε νομικά πρόσωπα του δήμου του και μέλη της οικογένειάς του σε γειτονικούς δήμους με αντιπαροχή αντίστοιχων θέσεων στο δήμο του, ότι του έγινε πρόταση για μετονομασία του δήμου σε δήμο «Μητσαίων».

Πάντως η αναφορά του Γραμματέα της Νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ στους αγώνες των προγόνων του, με δικαίωμα διορισμών μελών της οικογένειάς του, μου δίνει το δικαίωμα να σκέπτομαι και εγώ «Αριστερά»!!

Όσιος Γεράσιμος Ζϊγκηρης

Εγώ, ο Κωνσταντίνος Ζίγκηρης του Γερασίμου, απευθείας απόγονος του εικονιζόμενου Όσιου, δικαιούμαι να διορίσουν στη Μητρόπολη συγγενικό μου πρόσωπο; Οι «πρώτη φορά Αριστερά» τι γνώμη έχουν;

Την ευλογία μου

Σχολιάστε

 
