Ελεύθερο Βήμα Αχαρνών

Ένα βήμα για προβλήματα, ιδέες και απόψεις για το Δήμο Αχαρνών

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΑΝΙΚΛΙΔΗΣ – Υποψήφιος Νέας Δημοκρατίας

Posted by koszig στο 20 Ιουνίου 2019

 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΑΝΙΚΛΙΔΗΣ

Ιατρός-Υπ.Βουλευτής Περιφέρειας Ανατολικής αττικής
Αριστοτέλους 26, Αχαρνές
Τηλ:    2102444383
           6944467007
           6988280060

 

 

 

 

Επισήμως υποψήφιος βουλευτής ΝΔ Ανατολικής Αττικής.

Ευχαριστώ τον Πρόεδρο Κυριάκο Μητσοτάκη για την τιμή να μου εμπιστευτεί μια θέση στο ψηφοδέλτιο της Ν.Δ. Έχω απόλυτη συναίσθηση της ευθύνης που αναλαμβάνω απέναντι στους συμπολίτες μου και είμαι έτοιμος να εργασθώ με συνέπεια και εντιμότητα για το συνολικό κεκτημένο και βεβαίως για την Περιφέρειά μας.

Από την αρχή που ξεκίνησα τον προεκλογικό μου αγώνα, μέσα από περιοδείες στην Ανατολική Αττική, ξεκαθάρισα πως το κεντρικό σημείο της πολιτικής μου θα είναι ο απλός πολίτης. Πιστεύω ακράδαντα πως το ανθρώπινο δυναμικό είναι η βαριά βιομηχανία της Ανατολικής Αττικής, που, εάν στηριχθεί επαρκώς και του δοθούν οι κατάλληλες ευκαιρίες, θα δρομολογηθεί η πολυπόθητη ανάπτυξη.

Γι’ αυτό, λοιπόν, οι προτεραιότητές μου θα αφορούν τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών της Ανατολικής Αττικής, σε όλο της το φάσμα, οικονομικό- κοινωνικό- πολιτιστικό- ποιότητας ζωής, καθώς και τη δημιουργία των προϋποθέσεων εκείνων που θα δώσουν σε όλους μας τη δυνατότητα να οδηγήσουμε τον τόπο σε μια Ευρωπαϊκή πορεία.

Είμαι βέβαιος πως αυτή τη φορά οι Έλληνες θα επιλέξουν με γνώμονα το συμφέρον του τόπου και θα δώσουν αυτοδυναμία  στη Ν.Δ. με πρωθυπουργό τον Κυριάκο Μητσοτάκη

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

  • Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1962
  • Από το 1975 ζω μόνιμα στις Αχαρνές και επί 28 χρόνια εργάζομαι στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας
  • Ήμουν και θα είμαι διαχρονικά ενεργός σε συνδικαλιστικούς και κοινωνικούς φορείς της Περιφέρειας Αττικής
  • Υπηρετώ σταθερά και με συνέπεια την ΝΔ από όλες τις κομματικές θέσεις
  • Είμαι παντρεμένος με την παιδίατρο Δήμητρα Τσανακλίδου και έχω 2 κόρες φαρμακοποιούς την Μαγκυ και την Ρωξάνη
  • Όπως με γνωρίζετε θα παραμείνω το ίδιο απλός, συνεπής και ειλικρινής και όπως πάντα δίπλα σας.
  • Διευθυντής ΕΣΥ στο Κέντρο Υγείας Αχαρνών
  • Μέλος της Αθηναϊκής Λέσχης
  • Πρόεδρος του Ροταριανού Ομίλου Κορωπίου
  • Μέλος των AHEPA HELLAS (chapter 36 Icarus Mesogeia)
  • Ιδρυτής του Συλλόγου Μακεδόνων- Θρακών Αχαρνών
  • Μέλος της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας
  • Μέλος του ποντιακού συλλόγου » Ο ΚΑΠΕΤΑΝ ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ»

 

Ένα Σχόλιο to “ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΑΝΙΚΛΙΔΗΣ – Υποψήφιος Νέας Δημοκρατίας”

  1. Νίκος said

    Ώψιμος μπατριώτης και αυτός…30 χρόνια που πολιτεύεται με την νδ τι έχει συμβεί/αλλάξει στο Μενίδι ? Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α.

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.